Jak rozszerzyć działalność na rynek USA

Save as PDF

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów oraz Amerykańska Izba Handlowa w Polsce zapraszają na spotkanie informacyjne pt. „Rozszerzanie działalności biznesowej na rynek Stanów Zjednoczonych”, które odbędzie się 24 maja 2019 r. w godz. 10:00 – 15:00 w Podkarpackim Parku Naukowo – Technologicznym AEROPOLIS, Jasionka 954.

 

Rynek Stanów Zjednoczonych jest wymagający i tylko dobrze przygotowane firmy są w stanie sprostać dużej konkurencji czy oczekiwaniom amerykańskich klientów, a także spełnić wymogi regulacyjne i udźwignąć koszty związane z działalnością na tamtejszym rynku. Agencja Rozwoju Przemysłu i Amerykańska Izba Handlowa wraz z innymi podmiotami w Polsce i w USA wspierają polskie firmy w ekspansji na rynek USA, tworząc platformę poszerzania wiedzy o rynku amerykańskim, współpracy, wymiany informacji i doświadczeń.

 

Program spotkania:

10:00-10:15 Otwarcie; wprowadzenie

Paweł Wais, Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego UMWP

Ewa Mróz, Amerykańska Izba Handlowa w Polce, American Investor Desk

 

10:15 –11:00 Prawne aspekty rozszerzania działalności biznesowej na rynek USA

dr hab. Justyna Regan, prawnik amerykański z kancelarii Miller Canfield z Chicago, polski radca prawny

 

11:00 –11:30 Testy i certyfikacja towarów przed dopuszczeniem na rynek USA

Jakub Kącki,UL International

 

11:30 –12:00 Przerwa

 

12:00–12:30 Usługi finansowe i bankowe dla firm w USA

Michał Kozubowski, City Handlowy

 

12:30–13:00 Lunch

 

13:00–14:00 Konsultacje z ekspertami

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zainteresowane osoby proszone są o wypełnienie formularza rejestracyjnego i odesłanie go e-mailem na adres: coie@podkarpackie.pl w terminie do 21 maja 2019 r. do godz. 15:00.

Bliższych informacji udziela Podkarpackie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów, tel. 17 773 62 28.

 

Pobierz formularz zgłoszeniowy

2019-05-13T15:52:23+00:0013.05.2019|