Lekcje przedsiębiorczości w Inkubatorze

Save as PDF
Czy warto zostać youtuberem, jak zmieścić biznes plan na jednej stronie i jak dogadywać się w zespole prowadząc firmę – czyli lekcje przedsiębiorczości w Inkubatorze Przedsiębiorczości Krosno.
Wczoraj (27.11) w Inkubatorze gościli uczniowie I klasy liceum językowo-biznesowego z Michalickiego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Miejscu Piastowym.
Warsztaty składały się z trzech części:
1) “Masz moc by zmienić świat”, czyli przedsiębiorczość trochę inaczej.
Prowadzenie: dr Patrycja Pudło
Celem warsztatów jest aktywne zaangażowanie uczniów w symulację działań przedsiębiorstwa. Uczniowie mają znakomitą okazję sprawdzić się w pracy zespołowej, w pełnieniu określonych ról, w umiejętności efektywnego wykorzystania czasu, a także planowania swoich działań. Ponadto mają możliwość praktycznego doświadczenia efektów działania prawa popytu i podaży, konkurencji, wewnętrznych elementów zarządzania firmą, kreatywności oraz wypełniania podstawowych dokumentów finansowych. Uczą się także aktywności w poszukiwaniu szansy powodzenia dla swojego przedsięwzięcia w warunkach wolnego rynku. Mają okazję ćwiczenia swoich naturalnych predyspozycji poprzez wzajemne interakcje oraz różne zadania w grupie, które prowadzą do jednego celu, aby w danych warunkach osiągnąć zysk.
2)  Biznesplan na jednej stronie, czyli pierwszy Model biznesowy Lean Canvas
Prowadzenie: Kamila Fedycka-Kustroń
Przedstawienie narzędzia, za pomocą którego każdy będzie w stanie ocenić rynkową przydatność swojego pomysłu oraz zdefiniuje, nad jakimi aspektami warto popracować. Uczestnicy poznają główne składowe metodologii lean startup, jej twórców oraz obszary, w których jest przydatna.
3)  Czy youtuber to zawód? O czym zrobić kanał? Ile Youtube płaci? Warsztaty z wykorzystania potencjału serwisu YT w różnorodny sposób.
Prowadzenie: Ireneusz Stadler

Szkoły zainteresowane skorzystaniem z lekcji przedsiębiorczości zapraszamy do kontaktu: tel. 13 433 46 72, e-mail: biuro@ip-krosno.pl.

2022-11-03T11:16:00+00:0028.10.2022|